We zijn weer thuis - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Danielle Looije - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Danielle Looije - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: daniellelooije

Blijf op de hoogte en volg Danielle

09 Augustus 2010 | Noorwegen, Oslo

We zijn weer thuis. Het was een lange en vermoeiende dag Vanochtend vroeg wakker geworden omdat ik nog in moest pakken en ik nog een keer van dat geweldige ontbijt wile genieten. Eerst dus inpakken en daarna snel naar de ontbijtzaal. Elke dag ontbijten met gerookte zal en verse grapefruitsap ga ik wel missen. En de stad toch ook wel, want het is in die korte tijd een beetje mijn thuis geworden en dat klimmen was gigantisch goed voor mijn conditie.

Na het ontbijt vetrekken we. We hoeven pas 's middags te vliegen, maar we moeten met de bus naar het vliegveld Rygge, en die bus gaat of heel vroeg of net te laat. Veel te vroeg vertrekken dan maar. Wederom schijnt het nodig zijn om te rennen en dat vertik ik dus het sfeertje is fantastisch. Eenmaal op het centraal station aangekomen kunnen we de bus niet vinden en na een half uur ben ik het zat. Ik loop naar een winkeltje om het te vragen, wat de rest vertikt. Resultaat: bus gevonden.

De busrit is geweldig. Nog even door de bergen heen. Als we aankomen bij het vliegveld dumpen we gelijk de bagage en gaan we naar de gate. Daar winkelen we nog wat en kom ik erachter dat ik gewoon met een flesje water in mijn tas door de controle ben gekomen. Mooi zo, die kan ik dan bijvullen. Het is dan nog heel lang wachten, maar als ik weer in het vliegtuig zit is het het wel weer waard. Heerlijk om weer in de lucht te zijn, en ik ben ook wel blij om weer lekker naar huis te gaan.

Vanuit het vliegveld in Duitsland rijden we naar Velp toe. Daar besluiten we een pizza te gaan eten omdat wij heel laat in Breukelen zijn. De pizza in Parijs is overigens toch echt lekkerder, al heb ik dat daar natuurlijk niet gezegd.

En dan rijden we naar huis. Het is een leuke vakantie geweest, maar ik ben ook heel blij om weer lekker in mijn bedje te liggen. Ik ga zeker terug, maar dan wel alleen. Ik wil namelijk heel graag nog eens echt de stad zien. De foto's zijn trouwens wel fantastisch!!!

  • 21 Juni 2011 - 18:50

    De Reisfinancierder:

    Citeer "ik ga zeker terug, maar dan wel alleen".
    Daar hou ik je aan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

In 2010 ben ik pas echt begonnen met reizen naar het buitenland, en het smaakt naar meer. Ik heb altijd gedroomd van reizen naar de mooiste landen en de hele wereld zien, en nu ga ik het ook waar maken! En omdat ik er ook van wil kunnen genieten als ik even niet weg kan is deze pagina een mooie manier om mijn herinneringen te bewaren. Bovendien vind ik het leuk om hier de mensen om mij heen op de hoogte te houden over wat ik allemaal meemaak!

Actief sinds 17 Juli 2010
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 25888

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 01 Januari 2015

De reis van mijn leven....

15 Maart 2012 - 25 Maart 2012

Dubai!!

03 Juni 2011 - 27 Juni 2011

Vakantie in India!

03 April 2011 - 09 April 2011

Kenia onveilig maken met WoW

08 Februari 2011 - 11 Februari 2011

Londen Februari 2011

05 Augustus 2010 - 09 Augustus 2010

Oslo, familiebezoek en vakantie in een

13 Juli 2010 - 16 Juli 2010

Mijn 10e bezoek aan Parijs

Landen bezocht: