Dit was het dan... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Danielle Looije - WaarBenJij.nu Dit was het dan... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Danielle Looije - WaarBenJij.nu

Dit was het dan...

Door: daniellelooije

Blijf op de hoogte en volg Danielle

24 Maart 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ik lig in mijn bed en mijn appartementje in Dubai dat over een paar uur niet meer van mij is. Alles is weer ingepakt, op wat kleine dingetjes na die ik nog nodig heb. Ik ben aan het wachten tot ik het hotel moet verlaten en een taxi naar het vliegveld neem. Gat wat deprimerend, ookal heb ik wel weer veel zin om naar huis te gaan. Ik heb heel veel gezien en het begint me een beetje te vervelen. Ik wil wel weer aan het werk en gezellig naar vrienden en familie. Maar oh, wat is het hier prachtig en wat zal ik een hoop dingen gaan missen...

Doordat ik de eerste dagen ontzettend veel gedaan heb zijn de afgelopen dagen vooral rondhangdagen geweest. Ik heb wat rondgereisd in de metro, nieuwe vrienden ontmoet, veel te dure wijntjes gedronken met die nieuwe vrienden en genoten van het weer en al het moois hier. Maar ik heb ook mijn dieptepunten gehad. Als een goede vriend opeens in je hotelkamer instort en je die vervolgens niet meer ziet tot vertrek is dat doodeng en heel erg verdrietig. Ik hoop maar dat het snel goed met hem gaat.

Ik heb mijn vakantie afgesloten in de Mall of Emirates met het kopen van onzettend veel toeristische troep als cadeautjes en aandenken en nog een keer kijken naar de sneeuw in de woestijn. Op de weg terug heb ik nog twee tussenstoppen gemaakt. Bij de Burj Khalifa en de Burj Al Arab, de plekken die me hier in Dubai het meest hebben gegrepen en waar ik nog ontzettend veel van zal dromen. Dromen... ik zoek ze weer op. Want ik wil terug, absoluut, maar de volgende keren worden het weekendjes strandhangen.

En nu wordt het een hele lange nacht. Wachten tot ik weg ga, mijn weg zoeken door het gigantische vliegveld en dan om 8 uur 's ochtends beginnen aan een 7 uur durende vlucht naar Amsterdam en naar huis. Wat zal ik heerlijk slapen. Of zal ik net als mijn nieuwe vriendin in Dubai de ware vinden in het vliegtuig ;-).


Ik wil nog niet naar huis....maar ik wil zo graag weer terug naar huis... Tot snel iedereen. Morgen middag ben ik weer in het land.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Danielle

In 2010 ben ik pas echt begonnen met reizen naar het buitenland, en het smaakt naar meer. Ik heb altijd gedroomd van reizen naar de mooiste landen en de hele wereld zien, en nu ga ik het ook waar maken! En omdat ik er ook van wil kunnen genieten als ik even niet weg kan is deze pagina een mooie manier om mijn herinneringen te bewaren. Bovendien vind ik het leuk om hier de mensen om mij heen op de hoogte te houden over wat ik allemaal meemaak!

Actief sinds 17 Juli 2010
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 26013

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 01 Januari 2015

De reis van mijn leven....

15 Maart 2012 - 25 Maart 2012

Dubai!!

03 Juni 2011 - 27 Juni 2011

Vakantie in India!

03 April 2011 - 09 April 2011

Kenia onveilig maken met WoW

08 Februari 2011 - 11 Februari 2011

Londen Februari 2011

05 Augustus 2010 - 09 Augustus 2010

Oslo, familiebezoek en vakantie in een

13 Juli 2010 - 16 Juli 2010

Mijn 10e bezoek aan Parijs

Landen bezocht: